Sæsonstart

I uge 36 begynder den nye vintersæson og det med flere kendte aktiviteter.

Det populære yogahold er klar til en ny sæson og instruktør er for 5. sæson Maj-Britt Zielke der er velkendt yoga-instruktør med flere hold i nordvest Vendsyssel. Yoga foregår i skummesalen, nye deltagere er meget velkommen og der er ingen krav til niveau.

Der er attraktive spilletider og flere tidspunkter for at leje badmintonbaner i hallen ved Vittrup Fri Fagskole, er man mere til at prøve bordtennis, kort og brætspil er Spil & Sjov muligheden i Skummesalen en gang om måneden. Madlavningsholdet for mænd på Hundelev Friskole sæsonstarter ligeledes i september. Foreningens sidste indendørs aktivitet er motionsfodbold som dog først starter til oktober.

Det samlede program og praktiske oplysninger findes under aktiviteter.

Cykeltur

HUSK vores cykeltur i aften onsdag den 13. august kl. 18.30.
Vi mødes ved Købmanden i Vittrup og ser hvor turen går hen i dette flotte sensommervejr.
Alle er velkommen 🚴

Cykeltur

Vi har endnu en cykeltur i morgen onsdag den 30. juli kl. 18.30.
Vi mødes ved købmanden i Vittrup og ser hvor turen går hen.
Vi er vært ved en øl eller sodavand når vi kommer tilbage til Vittrup.
Alle er velkommen

Cykeltur

Husk vi har cykeltur i morgen onsdag den 16. juli kl. 18.30.
Vi mødes ved Købmanden i Vittrup, og så ser vi hvor turen går hen denne gang. Man tager kaffe og lidt sødt med hver især.
Alle er velkommen.

Cykeltur

Vi har cykeltur i morgen Onsdag den 2. Juli kl 18.30.
Tag selv kaffe og lidt sødt med, så ser vi hvor ruten går hen og hvor vi kan nyde den medbragte kaffe.
Vi mødes ved Købmanden i Vittrup.
Alle er velkommen – kom og vær med.

Gadefodbold

Lørdag blev den årlige gadefodboldturnering afholdt på boldbanen bag ventesalen i Vittrup. Hurtigt stod det klart at helt rene gadehold var vanskeligt at sammensætte, men ved fælles hjælp blev 3 mixet hold sammensat som spillede en dobbeltturnering med i alt 6 kampe.

De 3 hold viste sig meget jævnbyrdige hvilket resulterede i 5 uafgjorte kampe og den 6. kamp blev dermed udslagsgivende for det endelige resultat. Vinder af turneringen blev ”Dream Team Opland” der trods stor aldersspredning viste sig stærkest og modtog præmier sponsoreret af Auto Teknik v/Anders Rom. På 2. pladsen kom ”Team Rom” tæt efterfulgt af ”De unge drenge”.

Eftermiddagen sluttede med fælles kaffebord for alle spillere og tilskuere. Tillykke til vinderne og tak til alle mødte for en hyggelig eftermiddag.

Du kan se mange flere billeder fra eftermiddagens kampe her:

Gadefodbold 2025

Gadefodbold

i Vittrup – lørdag d. 28/6 2025.  

Igen i år spilles der om hvilken vej/område i Vittrup og omegn der kan kalde sig  mester i gadefodbold. Sidste år løb Vittrup Hedevej med både 1. og 2. pladsen men nu er chancen for at spille om titlen igen.  

Alle kan være med og derfor er følgende regler gældende:  

– 5 spillere på banen ad gangen, heraf gerne både børn, herre- og damespillere 

– Fri udskiftning.  

– Kampe af ca. 5-7 min. varighed.  

– Ingen fodboldstøvler.  

– Dommer i alle kampe.  

Der spilles på minibane på legepladsen bag ventesalen og der er præmier til  vindende hold/gade sponsoreret af Auto Teknik v/Anders Rom.  

Program for eftermiddagen er:  

– Kl. 13.30. Alle møder frem og der opdeles i hold og laves spilleplan. 

– Kl. 13.45. Kampene starter.  

– Kl. 15.00. Turneringen slutter og der afsluttes med fælles gratis kaffebord.  

Det er bare at møde frem. Kender du ikke rigtig dine naboer/folk fra området  kommer du til det nu! Bliver der hold/gader/områder der ikke kan stille nok spillere  blander vi så der bliver hold og alle der har lyst kommer til at spille – så mød endelig frem.  

Alle borgere både spillere og tilskuere er meget velkommen til at møde frem og være med under hele eftermiddagens program og kaffebord.  

Vi håber på en god eftermiddag for hele familien og byen som start på sommeren. 

Cykeltur

Husk vores cykeltur igen i morgen Onsdag den 18. juni kl 18.30.
Vi laver en rute og så ender vi ude i Kajholm og drikker vores medbragte kaffe eller anden drikkevare/kage eller kiks.
Vi mødes ved Købmanden i Vittrup kl. 18.30.
Alle er velkommen.