Husk det er i aften vi igen har cykeltur.
Vi mødes ved Go’on tanken kl 18.30 og ser hvor turen går hen.
Alle er velkommen.
Hvis det regner aflyser vi turen.
Husk det er i aften vi igen har cykeltur.
Vi mødes ved Go’on tanken kl 18.30 og ser hvor turen går hen.
Alle er velkommen.
Hvis det regner aflyser vi turen.